Класичне діловодство

Бізнес-рішення

Робота з договірними документами становить від 10 до 25% всього документообігу організації. Її автоматизація знижує ризик несвоєчасного виконання умов та оплати, розвантажує ключових співробітників від рутинних операцій і забезпечує фінансову стабільність.

Мета модуля - автоматизувати бізнес-процеси:

  • управління базою Контрагентів;
  • управління Договорами;
  • управління Договірними Документами (ДД);
  • управління Дорученнями.

Бізнес-модуль «Класичне діловодство» зробить вашу роботу простіше,ефективніше і допоможе:

Спростити

  • ведення номенклатури справ;
  • реєстрацію кореспонденції;
  • процедуру передачі документів на розгляд та виконання.
Документи коректно оформляються і швидко узгоджуються з усіма відповідальними, а накази і розпорядження доводяться до співробітників своєчасно.

Контролювати

  • виконання доручень керівництва;
  • рух паперових оригіналів документації;
  • дотримання регламентів щодо ведення документообігу.
Користувачі працюють з електронними версіями документів і завжди мають інформацію про знаходження паперових оригіналів, про терміни і стадії виконання доручень.

Скоротити

  • кількість втраченої кореспонденції;
  • час на підготовку звітності по виконанню документів;
  • витрати на витратні матеріали.
На підготовку спеціалізованого звіту по роботі з документацією компанії і на пошук самих документів потрібно не більше 2 хвилин.

 

Відеопрезентація

Бажаєте дізнатися більше?

Ми надамо максимум інформації щодо будь-яких Ваших питань.

Зв'язатися з нами

Center ECM