Управління договорами

Бізнес-рішення

Робота з договірними документами становить від 10 до 25% всього документообігу організації. Її автоматизація знижує ризик несвоєчасного виконання умов та оплати, розвантажує ключових співробітників від рутинних операцій і забезпечує фінансову стабільність.

Мета модуля -   автоматизувати процеси:

  • управління базою Контрагентів;
  • управління Договорами;
  • управління Договірними Документами (ДД);
  • управління Дорученнями.

Завдання, які вирішуються

Бізнес-модуль «Управління договорами» забезпечує всі етапи процесу, від підготовки документів до виконання зобов'язань і гарантує:

  • швидке створення договорів і договірних документів на основі шаблонів;
  • забезпечення електронного узгодження і контролю версій документів;
  • забезпечення контролю отримання підписаних двома сторонами паперових оригіналів.

 

Відеопрезентація

Бажаєте дізнатися більше?

Ми надамо максимум інформації щодо будь-яких Ваших питань.

Зв'язатися з нами

Center ECM