Галузева автоматизація

наші іновації для фарміндустрії

УПРАВЛІННЯ ЛІДЕРАМИ ДУМКИ


Сучасні споживачі приймають рішення про покупку не тільки на основі односторонніх рекламних комунікацій, а й з урахуванням думок шанованих ними людей. Можливості інтернету значно посилили цю особливість. Отже, щоб спрогнозувати, в якому напрямку будуть розвиватися переваги споживачів, іноді немає необхідності досліджувати всю аудиторію, досить дізнатися лише думку «впливових людей». Це досить надійний індикатор того, що скаже більшість.

Наша компанія на базі ЕСМ системи побудувала ефективний механізм для Управління лідерами думок. Функціонал включає:


1. Opinion Leaders management (Управління лідерами думок)

  • база лідерів;  
  • історія роботи з лідерами;  
  • управління роботою з лідерами;  
  • заявки на роботи з лідерами;
  • створення та автоматичне узгодження заявок на роботи з лідерами;
  • створення та автоматичне узгодження договорів з лідерами;
  • створення та автоматичне узгодження актів виконаних робіт з лідерами;  
  • відстеження платежів;  
  • пакет звітних форм.

2. Application for PR (Заявки на маркетингові активності)

  • створення та узгодження заявки на заходи;
  • контроль заходів лідерів;
  • грейдерування (рівні кваліфікації лідерів і категорії проведення виплат лідерам);
  • розрахунок вартості заходів.

Рішення Opinion Leaders management дозволяє створювати і супроводжувати особисту справу кожного лідера, де фіксуються:

  • особисті дані лідера;
  • набори додаткової інформації;
  • колекція пов'язаних електронних документів;
  • історія зміни всіх реквізитів;
  • повна історія взаємодії;
  • грейди і рівні;
  • реквізити для проведення оплат.

 Рішення використовує в своїй роботі набір бізнес-процесів (маршрутів для узгодження):

  • бізнес-процес схвалення роботи з лідером;
  • бізнес-процес узгодження активностей;
  • бізнес-процес узгодження фінансування;
  • бізнес-процес узгодження рекламних акцій.

3. OPL GEOMAP (Ефективне керування лідерами думок на карті)

 

ВИВІД МЕДИЧНОГО ПРЕПАРАТУ НА РИНОК


Бізнес-рішення автоматизує повний спектр бізнес-процесів по автоматизації виведення нового медичного препарату на ринок, формування досьє препарату, збір документації для проведення реєстрації.

  • Ведення бази даних з контролем окремої товарної одиниці (SKU) в розрізі Медичний препарат (СМП) і маркетингові дані (СМД);
  • Ведення і щоденне оновлення «Досьє медпрепарату»;
  • Створення та контроль бази проектів з виведення медпрепарату на ринок MsProject;
  • Мінімізувати роботу з підготовки /перепідготовки пакету документів для сертифікації медпрепарату.

Оновлений спеціальний модуль забезпечує можливість організувати наскрізну роботу від виробника лікарського препарату, отримання висновку медичного менеджера до керівника проекту з виведення медпрепарату на ринок. Можливості модуля забезпечують підготовку і збереження Досьє (SPS) медпрепарату, яке включає характеристику продукту, опис і склад, опис виробничого процесу і контроль, специфікацію з урахуванням фармакологічної групи, аналітичні методики та звіти про безпеку PSUR.

Етапи роботи в системі з виведення медпрепарату на ринок:

Етап 1. Підготовка Досьє лікарського засобу (ЛЗ)

  1. Отримання реєстраційних документів від виробника
  2. Переклад документів
  3. Подача заявки і оплати за експертизу реєстраційних документів
  4. Підготовка проектів АНД, Інструкції, первинної та вторинної упаковки та їх подача в ДЕЦ.

Етап 2. Експертиза нормативних документів, інструкцій та зразків готового лікарського засобу

  1. Експертиза матеріалів досьє (фармакологічна комісія)
  2. Експертиза Інструкції (профільна і номенклатурна комісія)
  3. Результати засідання НТС ДЕЦ

Етап 3. Післяреєстраційна взаємодія з виробником